vineri, 23 octombrie 2015

RECENZIE ''APROAPE INGERI'' DE SERGIU SOMESAN


Aproape Ingeri
                                    Sergiu Somesan


Buna ,tuturor! Asa cum am promis, am revenit cu o recenzie a unei carti castigate pe canalul de YouTube al Dianei , DIANA LOVES BOOKS, si ii multumesc foarte mult. Cartea se numeste APROPE INGERI de autorul SERGIU SOMESAN. Este prima recenzie scrisa pe care o fac, asa ca va rog sa-mi scuzati unele greseli:) 




     BIBIOGRAFIE SERGIU SOMESAN:
Autorul Sergiu Somesan s-a nascut in 8 decembrie 1953 in jud. Mures.Este un scriitor roman de science-fiction şi fantasy contemporan. Cariera sa literara a fost si este foarte interesanta. Publica carti  incepand din anul 1971.
Cartea APROAPE INGERI a fost lansata in 2004, la editura CARTEA ROMANEASCA, acum fiind de la editura  VREMEA.

ALTE CATEVA CARTI:





,,Am ajuns pe un coridor intunecos, luminat intr-un capat de o lampa de veghe care trimitea spre noi o lumina slaba. Cum mergea inaintea mea , mi s-a parut ca in intunericul palpaitor al coridorului toata fiinta ei e inconjurata de o aura palids de lumina diafana , iar din umeri i se desprindea o pereche gratioasa de aripe . Am clipit de cateva ori si aripile au disparut ;am inceput sa zambesc in sinea mea: daca o vedeam pe Eloise cu aripi, era clar ca incepeam sa ma indragostesc de ea. Daca nu cumva eram gata indragostit.''

        Citind in ziar un anunt sec care spunea doar atat: '' Angajez paznic pentru crescatorie de animale        xotice''.( dar de ce exotice? )     , barbatul a intors ziarul cu fata in jos,de frica sa  nu apuce                    altcineva sa-l '' fure''. 
        A vorbit cu multa lume care a aflat  de acest loc de munca, dar si cu oameni care au lucrat                  acolo. Toti l-au descurajat, spunandu-i ca nu este deloc bine acolo. Dar datorita curajului si                  curiozitatii a decis sa sune si sa isi rezerve locul de munca. 
       A fost angajat pe o perioada de un an , pentru acomodare. 
        Acolo il astepta   un mister  detinut doar proprietarul si fiica sa. Fata nu s-a putut                                   abtine si i-a impartasit-o noului paznic  , cu conditia sa nu se sperie . Replica lui a fost  una care           a convins-o 100% pe fata :


''NECUNOSCUTUL NASTE FRICA, FRICA NASTE MANIE SI MANIA CAUTA O VICTIMA. ''


MI-A FACUT MARE PLACERE SA CITESC ACEASTA CARTE. MI-A PLACUT FELUL IN CARE A FOST SCRISA, EXPRESIILE CARE AU FOST '' SMULSE'' DIN MINTEA AUTORULUI SI '' IMPLANTATE'' PE HARTIE PENTRU  TOTI CITITORII LUI  SERGIU SOMESAN.
FOARTE FRUMOASA , 5* DIN 5 PE GOODREADS SI RECOMAN ACEASTA CARTE CU MARE DRAG. 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu