sâmbătă, 24 octombrie 2015

PASIREA INCET-INCET IN LUMEA CARTILOR



           
  CARTILE...SUNT CELE MAI FRUMOASE LUCRURI PE CARE LE POTI AVEA INTR-O         CASA. O BIBLIOTECA PLINA CU CARTI FOLOSITORE TIE, NISTE FLORI FRUMOS MIROSITOARE SI CITATE IMPRASTIATE PE TOTI PERETII CASEI , BUCUROASE CA AU FOST GASITE DE CINEVA... ACESTEA SUNT LUCRURILE CARE MA FAC CEA MAI FERICITA SI PLINA DE VIATA, CA SI PAGINILE CARE SE TREZESC DINTR-UN SOMN ADANC , ODATA CU CITITORII DORNICI SA LE CITEASCA.


 Si acum sa vorbim despre ce carti imi face placere sa le citesc. 

Primul roman citit de mine a fost ,, Heidi'' de Johanna Spyri, o carte la care am plans foooooaaarteee mult, dar au fost si momente in care am ras. Aceasta este cartea care m-a impins in lumea romanelor si a cititorilor .
Imi place sa aleg cartile in functie de anotimp si de vremea care este afara , dar uneori trec peste placerea aceasta si ,, imi mai fac de cap''. 
Orice lucru ce tine de carti il fac cu cea mai mare placere... chiar m-am apucat de confectionat si semne de carte si imi place enorm de mult. 
Primul autor care apublicat mai multe carti, a fost  JOHN GREEN, prima carte citita de el a fost SUB ACEEASI STEA, dupa care ORASE DE HARTIE,aflandu-se printre preferatele mele in acest moment.
Am descoperit lumea aceasta odata cu descoperirea canalului de YouTube al Irinei, ,,Irina Citeste'' , iar apoi cel al Simonei ,,Secretele Cartilor'' si inca cateva canale, fiind si preferatele mele. 


Asa am prins curaj si m-am apucat de scris, in speranta ca ne vom aduna cat mai multi aici :) Multumesc celor care ma urmaresc in acest moment aici si pe pagina de facebook VanessaBooks . Va pup :* 





CITATE:

 ,,A inecat marea intr-o baie de aur topit''
 ,,Fulger de manie''
 ,,Rasete furtunoase''
 ,,Fulfer de manie''








CITETE:
,,Gandurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna in constelatii''















HEIDI :)  ;  ORASE DE HARTIE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu